Service & Garantie – Qatrina.be

14 november 2018

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
De kosten voor het retour zenden naar de webwinkel zijn echter voor uw rekening.
Deze kosten bedragen circa 90 euro inclusief btw. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de door u gekozen vervoerder.

E.e.a. dient u echter wel (schriftelijk) binnen de gestelde termijn per mail aan ons door te geven: retourzendingen zonder dat deze vooraf door u bij ons zijn aangemeld, kunnen wij helaas niet retour nemen. 

Wij kunnen uitsluitend overgaan tot creditering nadat het product deugdelijk verpakt (liefst in de originele verpakking), en onbeschadigd bij ons is binnengekomen. Beschadigde retourzendingen kunnen wij niet (volledig) crediteren.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@qatrina.be.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product dan ook in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retourzending goed verpakt is.

let op: door u bestelde tafelbladen, panelen en onderstellen worden speciaal op maat volgens de door u ingevoerde resp. opgegeven specificaties gemaakt.
Het herroepingsrecht is hierop dan ook niet van toepassing. De verkoop is na succesvolle betaling derhalve definitief.

N.B. Wijzigen en/of annuleren van (maatwerk)bestellingen is alleen mogelijk indien dit schriftelijk, en binnen 24 uur nadat de bestelling door ons in behandeling is genomen, bij ons is gemeld.

Garantie & klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in topconditie bij u af te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er bij een bestelling iets kapot gaat of beschadigt tijdens het transport, waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. U kunt dit aan ons doorgeven door een mail te sturen naar info@qatrina.be.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@qatrina.be.
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en samen met u proberen een oplossing voor uw klacht te vinden.

Leidt dit onverhoopt niet tot een bevredigend resultaat, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

levertijden, verzendkosten en aflevering

levertijden
Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren, maar u zult begrijpen dat dit met name bij de maatwerkproducten enige tijd vergt.
Op de product pagina’s staan indicaties van de verwachtte levertijd. Deze kunnen i.v.m. logistiek afwijken: houdt u daar s.v.p. rekening mee, want onze producten komen voor een groot deel uit Oost Europa. Ook kan er natuurlijk voor of tijdens het transport weleens wat fout gaan: wij proberen dan altijd zo snel mogelijk een goede oplossing te vinden, of wij nemen de bestelling opnieuw in behandeling als dat nodig blijkt.

Wij zijn, net als onze producenten, i.v.m. de zomervakantie een aantal weken gesloten: bestellingen die vlak voor deze vakantieperiode geplaatst worden, kunnen wij hierdoor vaak pas 3 tot 4 weken later dan normaal afleveren. Wij rekenen op uw begrip hiervoor.

I.v.m. de huidige Coronacrisis kunnen onze levertijden afwijken a.g.v. lokale, nationale en internationale maatregelen zoals lock downs, verscherpte controles bij de landsgrenzen en/of sluitingen van landsgrenzen en van hoger hand opgelegde restricties aan onze producenten. Wij hebben hier uiteraard geen verdere invloed op, en rekenen in dat geval op uw begrip.

 

Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

verzendkosten
De op onze website vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
De verzendkosten voor bestellingen vanuit België variëren per bestelling.

Levering verloopt via onze koeriersdienst.
Voorafgaand aan de levering nemen wij contact met u op om samen een afleverdatum vast te leggen.
Onze koerier neemt vervolgens op de dag van afleveren telefonisch contact met u op wanneer hij ter plaatse zal zijn.

aflevering
Onze producten worden ongemonteerd bij u afgeleverd tot achter de voordeur en op de begane grond, tenzij voorafgaand aan de aflevering schriftelijk anders overeengekomen.

contactgegevens

webshopnaam: qatrina.be
telefoonnummer: 0031 53 431 98 11
Qatrina.nl is onderdeel van Leemhof Architecten
vestigingsadres: Leemhof 44 7531 AR Enschede, Nederland
KvK-nummer: 08209346
BTW-ID: NL001945677B02